سیستم های اشعه ایکس (x-ray)

مقدمه

سیستم های اشعه ایکس برای هر کاربرد به بهینه سازی نیاز دارند. در برخی از کاربردها سیستم های اشعه ایکس ری ، پایداری بالا و قابلیت اطمینان طولانی مدت نقش اصلی را ایفا می کند. تنها شرکت هایی که می توانند به طور مداوم محصولات بی عیب و نقص ارائه دهند می توانند در بازار جهانی رقابت طولانی مدت داشته باشند. این قابلیت با سیستم‌های بازرسی ایمن، با کارایی بالا و قوی توسط شرکت تجارت کوشا ماربین تضمین می‌شود .

در سال های اخیر ایکس ری با برآورده ساختن این الزامات و کیفیت بالا به طور مداوم رشد کرده است. از سال 2000، ما در حال توسعه و واردات  ژنراتورهای اشعه ایکس، واحدهای کنترل و سیستم های کامل برای رفع نیازهای مشتریان خود هستیم.

به عنوان مثال: سیستم ضخامت سنج اشعه ایکس با استفاده از اندازه گیری پیوسته، بدون تماس و بلادرنگ، ضخامت خط مرکزی نوار را اندازه گیری می کند.با این روش اندازه گیری، مواد توسط یک منبع اشعه ایکس منفرد، که در پرتو پایینی قاب نصب شده تابش می شود. یک یا سه محفظه یونیزاسیون که در پرتو بالایی قاب c تعبیه شده است، تابش باقیمانده را دریافت و به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. پردازش بیدرنگ بیشتر ضخامت دقیق نوار را محاسبه می کند.

محصولات ما

محصولات ما شامل سیستم های اشعه ایکس برای اندازه گیری ضخامت نوار نورد سرد و نورد گرم در تولید فولاد و برای بررسی ریزساختار PCB های کاملاً مونتاژ شده یا کوچکترین قطعات ریخته گری می باشد. زمینه های کاربردی دیگر شامل فناوری پزشکی (توموگرافی کامپیوتری) یا صنایع غذایی (تشخیص اشیاء خارجی) است.بیش از 5000 سیستم ایکس ری در سرتاسر جهان در حال کار هستند – هر کدام برای یک کار بسیار خاص طراحی شده اند. با توسعه واردات خود قادر خواهیم بود که به سرعت و انعطاف پذیری به نیازهای خاص مشتریان پاسخ دهیم. به عنوان یک مشتری ایکس ری ، از طریق کیفیت مداوم محصول، زمان کوتاه خطوط تولید و کاهش هزینه های پایدار از این مزیت بهره مند می شوید.

  • ژنراتورهای اشعه ایکس از 5 تا 225 کیلو ولت
  • کل سیستم های اشعه ایکس، لوله های اشعه ایکس، آداپتورهای ولتاژ بالا (برای اتصال سیستم های اتصال دهنده های مختلف پریز)
  • تقسیم کننده های اندازه گیری ولتاژ بالا (فعال کردن اندازه گیری مستقیم ولتاژ خروجی با استفاده از یک مولتی متر) و سایر لوازم جانبی آن.

ژنراتورهای ما به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در هر موقعیتی نصب شوند. به لطف واحد خنک کننده یکپارچه، آنها را می توان تقریباً در هر مکانی نصب کرد. آنها همچنین می توانند بر روی سکوهای متحرک نصب شوند. توجه داشته باشید که پایداری یکی از ویژگی های برجسته ژنراتورهای اشعه ایکس ما است. بنابراین شما دقیق ترین الزامات را در هر زمینه کاربردی دریافت خواهید کرد و دقیق ترین نتایج به شما  ارائه داده می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن